AFIRMATII PENTRU INGERI


EARTH CHANGE MZ

Spuneţi aceste afirmaţii zilnic, pentru a face să crească încrederea în sine şi
dragostea de sine. Le puteţi înregistra cu propria voce, obţinând o casetă cu afirmaţii
puternice, sau puteţi să copiaţi la xerox această pagină şi să o puneţi într-un loc
vizibil şi uşor accesibil. Adăugaţi propriile afirmaţii legate de scopurile şi dorinţele
voastre.

Sunt înconjurat de îngeri acum.
Îngerii emit razele iubirii lui Dumnezeu asupra mea şi prin mine.
Accept această iubire de la Dumnezeu şi. de la îngeri.
Merit iubire.
Merit fericire.
Merit sănătate.
Merit ajutor din cer şi îl accept acum.
Chem pe Dumnezeu şi pe îngeri să mă ajute şi să mă călăuzească.
Ascult de vocea mea interioară şi de sentimentele mele.
Vocea mea interioară şi sentimentele mele sunt îndrumări de la Dumnezeu şi de
la îngeri.
Aceste îndrumări sunt tot ceea ce am nevoie.
Urmez aceste îndrumări cu deplină credinţă.
Ştiu că Dumnezeu şi…

Vezi articol original 123 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

